Friday 22 August 2014

Maaf Aku Tak Boleh Melupakanmu Budax.

Assalammualaikum..

Saya xtahu..perasaan apakah ini.perkara ni blh membuang masa saya..saya terlalu banyk membunag masa saya untuk memikirkan tentang nya.. setiap apa yg saya lakukan dia saja yang berada di dalam fikiran saya..entah mengapa..entah..saya tahu setiap orang mesti ada kisah yang tersendiri..saya terlalu syg dengan dia walaupun dia berperangai macam tu (menyakitkan hati,Merokok,melepak,berhenti sekolah) tapi sejak saya knl dan bersahabat dengan dia,dialah org yang pernah membuat saya rasa dihargai,membuat saya disayangi.saya terlalu sangat nak berjumpa dengan dia..

Sebelum ni memang pernah saya bercouple dengan nya.tapi..sejak saya dan dia bersama saya rasa jauh sangat dengan dia..dia dh xmcm dulu lagii.dia dah x pandai nak luangkan masa dia untuk saya walaupun sekejap.sbb itu saya memilih untuk break ..saya ingin dia tahu saya terlalu sayang dengan dia,saya terlalu menerima dia..walaupun dia mcm tu.saya nak dia berubah,saya nak dia faham yang saya sentiasa ada untuk dia..

Memang..memang cinta itu buta..adakah patut saya menyatakan perasaan ini kepada nya?ada kah perlu saya berjumpa dengannya?Saya rasa semua itu sia2..sejak dia dh mula berdikari dan bekerja dibandar dia jarang balik kampung..saya tahu dia ada teman istimewa di sana..x seharusnya saya menggangu hubungan mereka. masalah saya sekarang ni..saya sungguh susah untuk melupakan dia..mungkin saya perlu mencari penggantinya.

sebelum ini pernah juga saya cuba untuk bercouple dgn org lain..tapi sekejp je..sbb saya masih x blh melupakan 'budax' saya pun tak tahu.knp lh saya ni terlalu sangat.nak ckp dia hensem.x lah sangat..nak ckp dia pandai..lagi lhh..pandai lagi aku ni.heheh. tapii saya x pandai nak melupakan dia seperti dia melupakan diri ini.. ''Budax Mungkin Kau Cuma Ujian Untuk Hati Ini''.


Sekian :'>

No comments:

Post a Comment